Thompson / MP40
Strzał w ciało : 18 HP Strzał w głowe z hełmem : 40 HP Strzał w głowe bez hełmu : 50 HP Szybkostrzelnosć: Duża Magazynek: 30 nabojów Zapas: 90 nabojów (Później 120 nabojów) Zasięg: Duży Klasy: Soldier, Medic, Engineer, Field Ops
Podstawowa broń wszystkich klas poza Covert Opsem. Na średni dystans doskonały w rękach dobrego gracza. W stosunku do RtCW, to dokonano małej zmiany w pojemności magazynka MP-40, a konkretnie zredukowano z 32 do 30 nabojów. Dźwięk tych broni tak dobrano, że bardziej popularne w tej grze jest MP-40 niż Thompson, chociaż to już kwetia gustu.
Sten Mk II Silenced
Strzał w ciało : 14 HP Strzał w głowe z hełmem : 40HP Strzał w głowe bez hełmu : 50 HP Szybkostrzelnosć: Duża Magazynek: 32 naboje Zapas: 96 nabojów (Później 128 nabojów) Zasięg: Duży Klasy: Covert Ops
Broń dostępna tylko dla Coverta. Dzięki tłumikowi, można niemalże dyskretnie załtwiać po kolei przeciwników. Zadaje trochę mniejsze obrażenia w ciało niż Thompson lub MP-40, ale nadrabia to bardzo dużą celnością na większe odległości. Wadą tej broni jest fakt, że po wystrzeleniu połowy magazynka, przegrzewa się i trzeba odczekać ok. 2 sekund. Dlatego strzelać najlepiej w miarę celnymi i skutecznymi seriami w głowę.
M1 Garand + M7 Grenade Launcher / K43 + GPG40 Granatwerfer
Strzał w ciało : 34 HP Strzał w głowe z hełmem : 48 HP Strzał w głowe bez hełmu : 68 HP Strzał z granatnika: 156+ HP Szybkostrzelnosć: Średnia Magazynek: 10 nabojów Zapas: 20 nabojów (Później 30 nabojów) Zasięg: Krótki (Karabin), daleki (Granatnik) Klasy: Engineer
Karabiny zwane przez większość graczy "riflami" mają dwojaką zasadę działania. W pierwszym trybie jest to zwykły karabin zadający duże obrażenia, jednak zasięg rażenia i celność niekoniecznie zadowalają. W drugim trybie jest to granatnik. Wciskamy przycisk "ALTERNATE FIRE" po czym zostanie nałożony na lufę granat. Granat działa na zasadzie, że na bliski dystans się odbija od celu lub podłoża i po kilku sekundach wybucha. Na dalsze wybucha po zderzeniu się z jakimkolwiek obiektem albo powierzchnią.
M1 Garand scoped / K43 scoped
Strzał w ciało : 34 HP (50 HPw trybie snajperskim) Strzał w głowe z hełmem : 48 HP (80 HP w trybie snajperskim) Strzał w głowe bez hełmu : 68 HP (100 HP w trybie snajperskim) Szybkostrzelnosć: Średnia Magazynek: 10 nabojów Zapas: 20 nabojów (Później 30 nabojów) Zasięg: Krótki (bez kunety), daleki (z lunetą) Klasy: Covert Ops
To samo, co wyżej tylko zamiast granatnika karabiny posiadają lunety optyczne i tłumiki. Tłumik daje niemal 100% gwarancję, że prawie nikt nie usłyszy skąd strzały padają. Luneta pozwala oglądać okolicę z ukrycia i dalekiego dystansu oraz w miarę dobrą precyzję strzału na dystans.
FG42
Strzał w ciało : 15 HP ( 30 HP w trybie snajperskim) Strzał w głowe z hełmem : 40HP (48 HP w trybie snajperskim) Strzał w głowe bez hełmu : 50 HP (60HP w trybie snajperskim) Szybkostrzelnosć: Bardzo duża (bez lunety), mała (z lunetą) Magazynek: 20 nabojów Zapas: 60 nabojów (Później 80 nabojów) Zasięg: Krótki (bez lunety), średni (z lunetą) Klasy: Covert Ops
Specjalny karabin maszynowy dostępny dla Covertów. Na bliskie dystanse zadaje potężne obrażenia ze względu na swoją szybkostrzelność. Jednak na dalsze dystanse w podstawowym trybie zawodzi. Jednak dzięki lunecie można strzelać daleko, ale pojedynczymi seriami tylko.
|